Шановні клієнти!

У випадках конфліктних ситуацій та порушень працівниками компанії стандартів якості та сервісу обслуговування клієнтів, просимо Вас одразу надіслати лист на електронну адресу, для вирішення проблеми.

skarga@internetyk.org.ua

Обслуговування

Обслуговування клієнтів нашої мережі здійснюється у телефонному режимі 24/7 на тиждень. Якщо не вдається вирішити проблему або проконсультувати користувача по телефону, у нас є безкоштовний плановий виїзд до клієнта.

Безкоштовний плановий виїзд до клієнта здійснюється один раз в місяць, а саме 15 числа, тобто середина місяця за умови, якщо у Вас виникли проблеми у користуванні нашими послугами.

Записатись на плановий виїзд можна, зателефонувавши на наш номер чи зв'язавшись з нами по електронній пошті.


Увага! З 2014 року  у нас діє унікальний сервіс з обслуговування та контролю будь-якої іншої мережі і веб серверів на базі ОС linux. Який також включає в себе настройку мережевого обладнання, загалом: маршрутизаторів, керованих комутаторів, точок доступу та іншого дротового та бездротового мережевого обладнання.